CaixaBank, a través d’una aportació econòmica de la Fundació “la Caixa”, mostra el seu suport al Programa Reinserta, que oferirem a partir d’aquest mes al Centre penitenciari de Maó. Este programa es desenvolupa a Palma des de 2018 amb bons resultats, el que ha permès que, en coordinació amb l’equip directiu del Centre penitenciari de Menorca, pugui iniciar-se allà.

D’aquesta manera, prop de 40 persones privades de llibertat del centre menorquí participaran en aquest programa multiesportiu que té com a objectiu promoure hàbits de vida saludables i els beneficis que comporta la pràctica d’esport, així com valors i habilitats que puguin contribuir positivament a la futura reinserció a la societat de la població penitenciària que participi en aquest projecte.

Volem agrair a l’equip directiu del centre penitenciari la confiança depositada en la nostra entitat i a Caixabank i Fundació “la Caixa” pel suport que han donat a aquest projecte des del seu inici.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *