Tens dubtes?

Caixabank i Fundació Sa Nostra, a través de la Convocatòria d’ajudes d’Acció Social 2021, donen el seu suport a aquest projecte dirigit a joves amb diversitat funcional intel·lectual que cursen el cicle de Transició a la Vida Adulta a un centre d’educació especial.

Aquest servei té l’objectiu de millorar l’experiència de pràctiques dels i les alumnes, oferint l’oportunitat de realitzar-les en empreses socialment sensibles de la nostra comunitat i en àmbits alineats amb els seus interessos. Aquestes pràctiques, que suposes per molts la seva primera experiència fora del centre educatiu, són una oportunitat per posar en pràctica l’autonomia i les habilitats i coneixements apresos en el centre.

A través del nostre servei i en coordinació amb l’equip docent dels centres educatius, col·laborem en la cerca i selecció d’empreses i en els acompanyaments i seguiments durant el període de pràctiques.

Gràcies Caixabank i Fundació Sa Nostra pel vostre suport a aquest projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *