Notícies

Convertim el futbol en un esport més inclusiu amb Vicente del Bosque Football Academy

Pau Albertí, director de Vicente del Bosque Football Academy, i Aurora Sampol, representant a la Fundació, firmen l'acord.

Firmam un conveni de col·laboració amb Vicente del Bosque Academy per promoure la participació de persones amb diversitat funcional en els programes de l’acadèmia.

Durant els pròxims mesos ambdues entitats treballarem per convertir la 1ª edició de la Mallorca International Football Cup, que es celebrarà del 28 de juny al 2 de juliol d’aquest any, en un esdeveniment esportiu inclusiu de referència.

Gràcies a aquesta col·laboració, les més de 80 persones amb diversitat funcional intel·lectual que entrenen a les nostres Escoles de Futbol podran participar en aquest torneig, en el que tindran l’oportunitat de jugar contra altres equips convidats.

A més, els i les joves de la Fundació podran gaudir de les Beques Esportives que oferirà l’acadèmia Vicente del Bosque per al campus que es fa cada estiu a Calvià – Àgora Portals.

Gràcies, Vicente del Bosque Academy, per la confiança en el nostre equip i per creure en un esport inclusiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *