Equip

EQUIP TÈCNIC

Format per professionals apassionats, amb inquietuds socials i experiència en l’àmbit social que cerquen convertir necessitats en oportunitats per construir una societat més justa per a totes les persones que en formen part.

Aurora Sampol

Diplomada en Educació Social

Cati Miralles

Llicenciada en Psicologia

Àngels Canals

Tècnic Superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva

Chisca Socias

Graduada en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport

PATRONAT

Constituït per professionals compromesos i sensibilitzats amb l’entorn social que creuen en aquest projecte i vetllen per la correcta gestió de la nostra entitat.

Ángela Salvador

Presidenta