Notícies

Gran èxit del II Torneig Solidari de Pàdel Fundación Mallorca Integra i Pádel Portitxol

Del 3 al 5 de març va tenir lloc el II Torneig Solidari de Pàdel Fundación Mallorca Integra i Pádel Portitxol, que reuní a més de 80 parelles participants.

A més dels partits del torneig, el diumenge es realitzà un ProAm, en el qual participaren 20 esportistes de les nostres Escoles de Pàdel, demostrant tot el que han aprés aquests mesos i gaudint de disputat partides contra noves persones. Comptarem amb col·laboradors de luxe per a aquestes partides com Xavi Torres, Vicente Engonga, l’equip de Pàdel Portitxol, amistats i persones voluntàries de la Fundació.

Durant aquests tres dies de torneig tinguérem en marxa un Bar Solidari en el qual, a més de servir menjar i beguda, poguérem fer difusió sobre la nostra feina i activitats entre les persones assistents al torneig.

Tanquem un torneig que ha sigut tot un èxit gràcies a totes les entitats que han col·laborar amb nosaltres i a la gran implicació del nostre equip tècnic i de voluntaris i voluntàries.

Moltes gràcies, Pádel Portitxol, pel vostre suport durant tot l’any i per coorganitzar, un any més, aquest esdeveniment solidari amb nosaltres. Moltes gràcies a totes les empreses que apadrinàreu l’activitat: Ideas Formación de Empresas, Acttiv Cosmo, Carnisseria Ca Na Miquela; IC Serveis, Gelat Mallorquí, Clínica dental Advance, Forvetex, Duet Sports i Trablisa. Moltes gràcies a tots els que col·laboràreu perquè el bar solidari for una realitat: Coca-Cola, Estrella Damm i a Carlos Baques. Però, especialment…

Moltes gràcies a totes les persones que heu participat en el torneig i heu aportat el vostre granet d’arena als nostres projectes!

Ens veiem l’any que ve!