Fes-te soci

Amb la teva col·laboració podrem seguir creant oportunitats i fer créixer els nostres projectes perquè puguin arribar cada vegada a més persones.

Els socis i sòcies sou un pilar fonamental de la nostra Fundació. La vostra contribució anual ens dóna estabilitat i ens ajuda a mantenir les bases necessàries per al nostre funcionament per, d’aquesta manera, poder centrat totes les nostres energies en l’atenció que donem a les persones destinatàries dels nostres projectes.

L’aportació que facis com a soci o sòcia ve acompanyada d’interessants desgravacions que has de tenir en compte:

• En donacions de fins a 150€ es pot fer una desgravació del 80% de l’import.
  • En donacions a partir de 150€ la deducció és del 40%, si en dos exercicis anteriors s’ha donat una quantitat igual o superior, o del 30% en la resta de casos.

Si tu també vols ser soci o sòcia de la Fundació, emplena el següent formulari.