Notícies

Fundació la Caixa i CaixaBank amplien la seva col·laboració amb la nostra entitat

Fundació la Caixa i CaixaBank aposten per la promoció de la integració de persones sense llar a través de l’esport i durant aquest any donaran suport al nostre nou projecte.

El nostre servei soci-esportiu dirigit a persones sense llar es va posar en marxa el setembre de l’any passat i té l’objectiu de promoure la integració de les persones sense llar a través de l’accés a una activitat esportiva adaptada que permeti la feina sobre les rutines i hàbits per a la vida diària.

Gràcies a una feina en xarxa amb entitats com Creu Roja, Metges del Món, Housing Led, Es Refugi i Ca L’Ardiaca, els usuaris i usuàries són derivats a aquests programa esportiu, que pretén ser un complement a la valuosa feina ja realitzada amb ells i elles des de les entitats.

La col·laboració i suport de CaixaBank i Fundació “la Caixa” no finalitza aquí, sinó que, a més, ens han facilitat l’accés al renting solidari d’una furgoneta per poder millorar i dotar de més qualitat als nostres programes soci-esportius amb el trasllat de tot tipus de material esportiu.

Moltes gràcies CaixaBank i Fundació la Caixa pel vostre constant suport a la nostra feina!