Per tercer any consecutiu, Caixabank, a través d’una aportació econòmica de Fundació “la Caixa”, col·laborarà amb dos projectes de la nostra entitat.

El primer d’ells és la “Lliga Integra” dirigida a joves i adults amb diversitat funcional intel·lectual que es desenvoluparà al llarg de 2021 i que compta també amb la participació activa dels voluntaris de CaixaBank en diferents esdeveniments junt amb els i les nostres esportistes. La lliga, de caràcter intern, es disputa totes les setmanes gràcies també a la cessió per part del CEIP Camilo José Cela de les seves instal·lacions.

Grairebé 100 esportistes amb diversitat funcional i d’edats compreses entre els 12 i 65 anys participen des de 2018 en aquesta lliga de futbol adaptat promoguda per la Fundació Mallorca Integra i amb el suport de Fundació “la Caixa” i CaixaBank des dels seus inicis.

La realitat que vivim actualment ha obligar a l’equip de la Fundació a modificar alguns dels aspectes del programa esportiu i adaptar-se a les noves realitats, però des dels seus inicis no s’ha deixat de fer feina amb els joves oferint sempre un espai i lloc envoltats de totes les mesures de seguretat i oferint un esport de qualitat i adaptat a les seves necessitats en tot moment, ja que la situació que ens ha tocat viure fa especialment vulnerable aquest col·lectiu.

El segon projecte amb el que col·laboren és el Programa Reinserta, dirigit a població penitenciària, a través del que es treballa amb diferents mòduls, inclòs el femení, durant 4 matins a la setmana desenvolupant diferents activitats multi-esportives i que té per finalitat afavorir i promoure la integració de persones privades de llibertat, així com potenciar els hàbits de vida saludable a través de la pràctica diària d’esport. Aquest programa també compta amb la participació activa dels voluntaris de “la Caixa”.

Moltes gràcies pel vostre suport, un any més, als nostres programes i a la nostra feina!