Tens dubtes?

Herències i llegats

Un gest solidari amb gran impacte en la nostra societat

Aquesta opció et permetrà seguir contribuint a la creació d’oportunitats en la nostra comunitat quan ja no hi siguis. Pots decidir com vols que sigui la teva col·laboració i quin ús vols que es faci de la teva aportació, és a dir, si vols que es destini a un projecte concret o al funcionament general de la Fundació.

Tant si vols deixar un llegat concret com una herència, has de formalitzar la teva petició i voluntat de manera detallada davant notari i incloure les dades fiscals de la Fundació en el teu testament.

Si tens qualsevol pregunta o vols saber més sobre aquesta manera de col·laborar, contacta amb nosaltres i, si ho necessites, t’informarem i assessorarem perquè coneguis millor aquesta opció i puguis decidir com vols que sigui la teva contribució.

El teu nom (obligatori)

El teu correu electrònic (obligatori)

Assumpte

El teu missatge

He llegit i accepto la política de privadesa.

Δdocument.getElementById( "ak_js_1" ).setAttribute( "value", ( new Date() ).getTime() );