Tens dubtes?

Inaugurem l'Espai Xavi Torres!

Després de molts mesos de feina el projecte “Espai Xavi Torres by Fundación Mallorca Integra” es posa en marxa gràcies al treball i compromís del nostre equip i d’en Xavi Torres.

La nostra seu acollí ahir aquest emotiu encontre entre autoritats, entitats col·laboradores, familiars, amistats i diferents personalitats del món de l’esport i de la cultura, que va ser amenitzat per una espectacular performance del circ Stromboli.

Reiterem així el nostre compromís per contribuir a la millora de la qualitat de vida i la integració de les persones amb diversitat funcional del nostre entorn, unint esforços i sinergies amb Xavi Torres, referent de l’esport adaptat de la nostra comunitat i exemple de superació.

A partir d’ara, l’Espai Xavi Torres serà l’escenari on tindran lloc diferents tallers de sensibilització i esport adaptat dirigits tant a nins i joves en edat escolar com a centres d’educació especial i població general, oferits a través de PalmaEduca entre altres vies.

També formarà part d’aquesta activitat de sensibilització la visita a l’exposició permanent, pionera en tota Espanya, sobre esport adaptat i centrada en la carrera esportiva de Xavi Torres.

Per a més informació i reserves, podeu contactar amb nosaltres a espaixavitorres@fundacionmallorcaintegra.org

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *