Tens dubtes?

Participem en el Mercadet Solidari de FAN Mallorca

Els dies 10, 11, 12, 17, 18 i 19 de desembre i el dia 2 de gener estarem en el Mercadet Solidari que ha organitzat FAN Mallorca a les seves instal·lacions.

Ens podràs trobar al local situat a la primera planta (davant Mango) en el següent horari:

Divendres: de 17 a 20h

Dissabtes i diumenges: de 11  a 20h

Tant en el nostre lloc com en el de les altres entitats que ens acompanyen (Fundación Hadas, Fundación Hadas Kids, Avaso.org i ADIS), podràs trobar coses noves i de segona mà: llibres, joguines, contes, discs i vinils, objectes decoratius i molt més.

Tot el recaptat en el mercadet es destinarà als projectes i la feina que desenvolupem des de la Fundació.

No t’ho perdis! T’esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà.