Tens dubtes?

Moltes gràcies, Catedral de Mallorca!

La Catedral de Mallorca es suma a la família d’entitats col·laboradores de la Fundació, donant suport a les nostres activitats d’estiu 2022.

Aquest estiu oferirem, per primera vegada, activitats dirigides a persones amb diversitat funcional intel·lectual durant els mesos de juliol i agost en horari de matí. El seu objectiu és, per una part, ajudar a la conciliació familiar i, per altra, oferir alternatives a joves i adults que vulguin gaudir de fer activitats en grup durant els mesos d’estiu.

Les nostres activitats d’estiu tindran un caràcter multi-esportiu i es combinaran amb una excursió o sortida setmanal entre les que es troben, per exemple, Western Water Park, Palma Aquarium, Katmandú o Palma Jump, entre altres.

La col·laboració de la Catedral de Mallorca ens permetrà realitzar totes aquestes sortides i comptar amb una furgoneta per als desplaçaments, contribuint a que aquesta activitat pugui tenir un cost raonable per a les famílies i persones interessades en participar.

Moltes gràcies, Catedral de Mallorca, per la vostra col·laboració i suport a la nostra feina!

L'adreça electrònica no es publicarà.