POLÍTICA DE PRIVACITAT

1. INFORMACIÓ A L’USUARI

Fundació Mallorca Integra, en endavant RESPONSABLE, és el Responsable del tractament de les dades personals de l’Usuari i l’informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el disposat en el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril (GDPR) i la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD), pel que se li facilita la següent informació del tractament:

Finalitat del tractament: Les operacions previstes per realitzar el tractament són:

• Tramitar qualsevol tipus de petició que sigui realitzada per l’usuari a través de les formes de
    contacte que es posen a la seva disposició a la nostra web.
  • Remetre el butlletí de notícies de la Fundació.

Base jurídica del tractament: consentiment de l’interessat per al butlletí, interés legítim (perfessionament objecte fundacional) per a l’atenció de les sol·licituds rebudes.

Criteris de conservació de les dades: es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir el fi del tractament i, quan ja no sigui necessari per tal fi, es suprimiran amb les mesures de seguretat adequades per garantir la seudonimització de les dades o la destrucció total de les mateixes. Butlletí fins que ens diguis el contrari. Contacte, el temps que necessitem atendre la teva consulta.

Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a terceres persones, menys per obligació legal.

Drets que assisteixen als Usuaris:

• Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.
  • Dret a l’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i a la limitació o oposició al seu tractament.
  • Dret a presentar una reclamació davant l’autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent.

Dades de contacte per exercir els seus drets:

Fundació Mallorca Integra. C/Vicario Joaquín Fuster, 277 bajos – 07007 Palma de Mallorca (Illes Balears). E-mail: asampol@fundacionmallorcaintegra.org

2. CARÀCTER OBLIGATORI O FACULTATIU DE LA INFORMACIÓ FACILITADA PER L’USUARI

Els Usuaris, mitjançant la marcació de les caselles corresponents i entrada de dades en els camps marcats amb un asterisc (*) en el formulari de contacte o presentats en formularis de descàrrega, accepten expressament i de forma lliure i inequívoca que les seves dades són necessàries per atendre la seva petició per part del prestador, essent voluntària la inclusió de dades en els camps restants. L’Usuari garanteix que les dades personals facilitades al RESPONSABLE són veraçes i
es fa responsable de comunicar qualsevol modificació de les mateixes.

El RESPONSABLE informa i garanteix expressament als usuaris que les seves dades personals no seran cedides en cap cas a tercers, i que sempre que realitzi algun tipus de cessió de dades personals, es demanarà prèviament el consentiment exprés, informat i inequívoc per part dels Usuaris. Totes les dades sol·licitades a través del lloc web són obligatòries, ja que són necessàries per la presentació d’un servei òptim a l’Usuari. En cas que no siguin facilitades totes les dades, no es garanteix que la informació i serveis facilitats siguin completament ajustats a les seves necessitats.

3. MESURES DE SEGURETAT

Que de conformitat amb el disposat en les normatives vigents en protecció de dades personals, el RESPONSABLE està complint amb totes les disposicions de les normatives GDPR per al tractament de les dades personals de la seva responsabilitat, i manifestament amb els principis descrits en l’article 5 del GDPR, pels quals són tractats de manera lícita, lleial i transparent en relació amb l’interessat i adequats, pertinents i limitats al necessari en relació amb els fins pels que són tractats.

El RESPONSABLE garanteix que ha implementat polítiques tècniques i organitzatives apropiades per aplicar les mesures de seguretat que estableix el GDPR amb el fi de protegir els drets i llibertats dels Usuaris i els hi ha comunicat la informació adequada perquè puguin exercir-los.