Sensibilització

Creiem que sensibilitzar sobre les diferents realitats de la nostra societat, fomentar l’empatia i ajudar a entendre el punt de vista de les altres persones són imprescindibles per prendre consciència sobre les desigualtats existents en el nostre entorn i influir positivament en aquest.

Basant-nos en la nostra experiència i en situacions reals a les quals fan front en el seu dia a dia les persones i famílies a qui atenem, hem desenvolupat un taller de sensibilització en forma de joc participatiu i interactiu d’una hora i mitja de durada.

Aquest taller està especialment recomanat per l’alumnat de cicles de formació professional de l’àrea social, empreses, professionals i altres associacions i entitats que vulguin conèixer millor el nostre entorn social i com contribuir a la seva millora.

Pot sol·licitar-se de manera gratuïta a través de Palma Educa o contactant amb nosaltres.

Aquest projecte està cofinançat per la Regidoria d’Educació i Política Lingüística (Ajuntament de Palma).