Participem en el Torneig Tots Juguem de la Fundació Levante UD!

El passat cap de setmana ens desplaçarem a València per gaudir d’aquest fantàstic esdeveniment esportiu amb 23 esportistes de les nostres Escoles de Futbol dirigides a persones amb diversitat funcional intel·lectual.

Tot això va ser possible gràcies a l’equip de Fundació Cent Anys Levante UD que ens va estendre la invitació per participar i va preparar un cap de setmana ple d’activitats amb el futbol com a principal protagonista.

El dissabte i diumenge matí gaudirem de jugar partits de futbol contra diferents equips de la Fundació Levante UD a l’Estadi Ciutat de València, una instal·lació de luxe que va permetre que molts dels i les nostres esportistes juguessin per primera vegada sobre gespa natural. Després de rebre un tractament VIP al dinar, poguérem dedicar els dos horabaixes a conèixer la ciutat.

Enhorabona, Fundació Levante UD, per l’excel·lent organització i moltíssimes gràcies per comptar amb nosaltres. Ha sigut una experiència inoblidable per als i les nostres esportistes!